Eriolukorra tõttu sulges If Kindlustus märtsis oma müügiesindused Tallinnas, Tartus ja Pärnus. Klientide eelistuste pikaajalist muutumist arvestades sai selgeks, et füüsilisi büroosid ei olegi enam tarvis avada. Edaspidi jätkab If täielikult digitaalse klienditeenindusega.

- Foto: Raul Mee, fotograaf
If Kindlustuse telemüügi juhi Marek Lahti sõnul oli juba aastaid märgata selget trendi, et müügibüroode külastamine aina väheneb. Viimastel aastatel külastas kõiki büroosid kokku ligikaudu paarkümmend klienti päevas ja see näitaja on pidevalt langenud. Kõik kindlustusega seotud küsimused said aetud interneti kaudu või telefoni teel.
„Kui näiteks mõnda bürood külastas päevas viis klienti, siis tekitas see juba varem kahtlust, kas seda esindust on üldse mõistlik lahti hoida. Möödunud eriolukord andis selge võimaluse lahendada ka need üksikjuhtumid, mille puhul olid kliendid harjunud meie juures kohal käima,“ selgitas Laht.
Viimasel ajal küsiti büroost peamiselt infot
Üksikuid kliente tõi kindlustusfirma esindusse peamiselt soov küsida infot kindlustustoodete kohta.
„Möödunud kahekuise eriolukorra ajal pöördusid meie poole ainult mõned kliendid, kes olid varem regulaarselt meie büroosid külastanud. Selgitasime neile võimalusi, kuidas tasuda arveid ja kust leida infot. Kliendid mõistsid, et kohaletuleku asemel on märksa lihtsam suhelda teenindajaga meie kindlustustelefonile helistades, kodulehel avanevas vestlusaknas või e-kirja teel,“ lisas Laht.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.