Mööblimüüja Furgner OÜ juht Sven Purru usub, et tulevikus hakatakse mööbli müümisel kasutama üha enam tehisintellekti ning mööblisalongid muutuvad väiksemaks ning e-poed avavad enda salonge.

- Furgneri juht Sven Purru leiab, et arvutite roll müügis kasvab, kuid salongid päriselt 10 aastaga ära ei kao.
- Foto: Furgner
„Kui klient läheb e-poodi, siis näeb ta seal personaalset tootevalikut. Ehk kui ta on internetist otsinud valget kummutis, siis ei ole talle mõtet kuvada suurt punast kappi. See on e-kaubanduse suund, kuhu me liigume,“ rääkis ta Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.