Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits rääkis, et eriolukorra järgselt lühendasid nad pühapäevast keskuse lahtiolekuaega ning tõenäoliselt nad selle ka sedasi jätavad.

- Ülemiste keskus lühendas pühapäevast avamisaega
- Foto: Andras Kralla
„Varem kehtis dogma, kus mõned kaupmehed ja keskuste juhid olid vanas kinni ning kauplused ja keskused pidid olema avatud 9-21. Samal ajal teenindajad nurisesid, et mis nii hilisel tunnil ikka istuda, kui kliente ei ole,“ avas Pärnits mõne aasta tagust olukorda ning lisas, et kaupluste kellaaegade lühendamisel tulevikus oli eriolukord pisikeseks plussiks.
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.