Autor: Kaubandus.ee • 12. juuni 2020

Kas toidukaupade e-poed muutuvad kunagi kasumlikuks?

E-kaubanduse kasutajakogemuse konverentsil rääkis tehnoloogiaettevõtet StrongPoint e-kaubanduse tehnoloogia arendusjuht Kristofer Browall sellest toidukaupade e-poodide kasumlikuks muutumisest.
Foto: kuvatõmmis

Viimastel nädalatel oleme e-kaubanduses suuri muutusi näinud – e-poe kasutamine sagenes pea kõigis kategooriates. Kuid kas see jääb ainult põgusaks hüppeks? Räägime, kuidas e-kaupmehed saaksid olukorra enda kasuks tööle panna ja sellest tehnoloogia abil maksimumi võtta.

Vaata tema ettekannet:

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757