• 10.07.20, 10:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tõnu Palm: e-kaubandus on saanud veelgi tuult tiibadesse

Euroopa majanduste taasavamine koroonaviiruse piirangutest on toonud säästurežiimil olnud tarbijad tagasi ostukeskustesse, kirjutab Luminori peaökonomist Tõnu Palm.
Luminor Eesti peaökonomist Tõnu Palm.
  • Luminor Eesti peaökonomist Tõnu Palm.
  • Foto: Andras Kralla / Äripaev
Kui aeglasemalt taastuv sõiduvahendite müük kõrvale jätta, pöördusid aprilli laiapõhjalisest langusest juba mais kasvule nii Saksamaa, Põhjamaade kui ka Eesti jaemüügi mahud, ületades esimeses koguni möödunud aasta taset.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.25, 08:30
Samm-sammult ja nutikalt: kuidas muuta oma e-pood rahvusvaheliseks edulooks?
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele