• 10.07.20, 10:41

Tõnu Palm: e-kaubandus on saanud veelgi tuult tiibadesse

Euroopa majanduste taasavamine koroonaviiruse piirangutest on toonud säästurežiimil olnud tarbijad tagasi ostukeskustesse, kirjutab Luminori peaökonomist Tõnu Palm.
Luminor Eesti peaökonomist Tõnu Palm.
  • Luminor Eesti peaökonomist Tõnu Palm.
  • Foto: Andras Kralla / Äripaev
Kui aeglasemalt taastuv sõiduvahendite müük kõrvale jätta, pöördusid aprilli laiapõhjalisest langusest juba mais kasvule nii Saksamaa, Põhjamaade kui ka Eesti jaemüügi mahud, ületades esimeses koguni möödunud aasta taset.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele