Autor: Keit Ausner • 31. juuli 2020

Tüüpilised vead, mida e-poe kasutajakogemuse disainis vältida

12. juunil toimunud „E-kaubanduse kaustajakogemuse konverentsil“ jagas kasulikke näpunäiteid veebidisainile ja UX-ile keskendunud online-ajakirja „Smashing Magazine“ asutaja Vitaly Friedman. Tema ettekanne sisaldas hulgaliselt praktilisi näiteid selle kohta, kuidas kasutajakogemuse parandamise abil konversiooni suurendada.

E-poodide kasutajakogemuse disainimisel pannakse enamasti rõhku sellele MIDA tahetakse kasutajale öelda, mitte sellele KUIDAS öelda. Väga sageli komplekteeritakse oluline info pisikese menüünupu taha, kuid paraku satub sinna ka info, mis on külastajale leheküljel navigeerimiseks väga oluline. Friedman selgitab, et kõik mis pannakse hamburgeri ehk menüünupu taha peitu on võrdväärne keldri või pööninguga, sest keegi ei kasuta seda eriti. Need funktsioonid, mida sa tahad, et klient kasutaks, peaksid olema kindlasti nähtaval kohal. Näiteks, kui tahad, et kliendid kasutaksid kodulehel aktiivselt otsingut, ei tohiks seda peita nupu taha, vaid otsinguriba peaks olema lehekülje päises nähtav. Tundub väikene muudatus, kuid see võib tõsta otsingute mahtu kuni 30%.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700