12. juunil toimunud „E-kaubanduse kaustajakogemuse konverentsil“ jagas kasulikke näpunäiteid veebidisainile ja UX-ile keskendunud online-ajakirja „Smashing Magazine“ asutaja Vitaly Friedman. Tema ettekanne sisaldas hulgaliselt praktilisi näiteid selle kohta, kuidas kasutajakogemuse parandamise abil konversiooni suurendada.
E-poodide kasutajakogemuse disainimisel pannakse enamasti rõhku sellele MIDA tahetakse kasutajale öelda, mitte sellele KUIDAS öelda. Väga sageli komplekteeritakse oluline info pisikese menüünupu taha, kuid paraku satub sinna ka info, mis on külastajale leheküljel navigeerimiseks väga oluline. Friedman selgitab, et kõik mis pannakse hamburgeri ehk menüünupu taha peitu on võrdväärne keldri või pööninguga, sest keegi ei kasuta seda eriti. Need funktsioonid, mida sa tahad, et klient kasutaks, peaksid olema kindlasti nähtaval kohal. Näiteks, kui tahad, et kliendid kasutaksid kodulehel aktiivselt otsingut, ei tohiks seda peita nupu taha, vaid otsinguriba peaks olema lehekülje päises nähtav. Tundub väikene muudatus, kuid see võib tõsta otsingute mahtu kuni 30%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Esineja: Vitaly Friedman, Smashing Magazine
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.