Uudised
Ainult tellijale

Uuring: Eesti e-ostlejad väldivad lojaalsusprogramme

65% regulaarsetest Eesti e-ostlejatest valib e-poode sotsiaalmeedia ja mõjutajate soovitusel ning võrreldes ostlejatega mujal Euroopas on nad üle kahe korra vähem registreerinud ennast kauplejate lojaalsusprogrammidesse, selgub kulleri- ja logistikaettevõtte DPD üleeuroopalisest uuringust.

Foto: Pixabay.com

DPD Baltikumi äriarenduse juht Margot Heinsalu selgitas, et DPD uurib igal aastal põhjalikult e-ostlejate käitumist ja harjumusi ning eelkõige pannakse suurt rõhku just regulaarsetele ostlejatele. „Kuigi Eestis moodustavad inimesed, kes teevad iga kuu vähemalt ühe e-ostu kokku 38% kõikidest internetist ostlevatest inimestest, siis see hulk inimesi vastutab tervelt 88% kõikide Eestis tehtud füüsiliste kaupade e-ostude eest. Seega on regulaarsed e-ostlejad väga oluline sihtgrupp, kelle järgi e-kauplejad ja meie kauba transportijana oma tegevust planeerime,“ lausus Heinsalu.

VORMISTA TELLIMUS JA SAAD LIGIPÄÄSU:
  • valdkonna uudistele ja intervjuudele
  • väärt nõuannetele valdkonna spetsialistidelt
  • kaubandusteemaliste raadiosaadete kokkuvõtetele
  • kaubandusettevõtete majandustulemustele
  • valdkonna ürituste kokkuvõtvatele artiklitele
  • Jaga lugu:
    Seotud lood
    KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

    Kaubandus.ee toetajad:

    Maarit Eerme
    Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700