• 31.07.20, 09:59

Uuring: Eesti e-ostlejad väldivad lojaalsusprogramme

65% regulaarsetest Eesti e-ostlejatest valib e-poode sotsiaalmeedia ja mõjutajate soovitusel ning võrreldes ostlejatega mujal Euroopas on nad üle kahe korra vähem registreerinud ennast kauplejate lojaalsusprogrammidesse, selgub kulleri- ja logistikaettevõtte DPD üleeuroopalisest uuringust.
Uuring: Eesti e-ostlejad väldivad lojaalsusprogramme
  • Foto: Pixabay.com
DPD Baltikumi äriarenduse juht Margot Heinsalu selgitas, et DPD uurib igal aastal põhjalikult e-ostlejate käitumist ja harjumusi ning eelkõige pannakse suurt rõhku just regulaarsetele ostlejatele. „Kuigi Eestis moodustavad inimesed, kes teevad iga kuu vähemalt ühe e-ostu kokku 38% kõikidest internetist ostlevatest inimestest, siis see hulk inimesi vastutab tervelt 88% kõikide Eestis tehtud füüsiliste kaupade e-ostude eest. Seega on regulaarsed e-ostlejad väga oluline sihtgrupp, kelle järgi e-kauplejad ja meie kauba transportijana oma tegevust planeerime,“ lausus Heinsalu.

Seotud lood

Saated
  • 21.04.20, 14:26
Kuidas erinevatele e-ostlejatele rohkem müüa?
Äripäeva raadiosaates "E-kaubanduse areng ja tulevik" tuleb seekord juttu DPD Grupi üle Euroopalisest e-baromeetri uuringust ning erinevate e-ostlejate harjumustest ning otsustest.
Uudised
  • 15.05.20, 15:55
Regulaarsed ostlejad on e-kaupmehe jaoks kulla hinnaga
Eestis moodustavad kõigist ostlejatest regulaarsed e-ostlejad 38% ning nad teevad aasta jooksul keskmiselt 30 ostu. DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd ütles, et need inimesed on e-kaupmehe jaoks kulla hinnaga. Loe, mida regulaarsed e-ostlejad just e-poes hindavad.
  • ST
Sisuturundus
  • 10.05.25, 22:30
E-Selver nüüd ka Kihnus! Vaata nutikaid ostunippe
Eesti ulatuslikuma teeninduspiirkonnaga e-toidupood laiendab oma haaret veelgi – alates 16. maist saavad ka Kihnu saare elanikud ja külalised nautida e-poe mugavusi otse koduukseni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele