Autor: Kadi Laansoo • 28. august 2020

Tänane klienditeenindaja on laia silmaringiga ja süsteemne

Elisa Kristiine keskuse esinduse juhataja Kadi Laansoo arutleb selle üle, mida täna klienditeeninduse töö inimesele ja tema arengule pakub ja miks on ettevõtte jaoks oluline, et klienditeenindus hästi töötaks.
Elisa Kristiine keskuse esinduse juhataja Kadi Laansoo
Foto: Elisa Eesti

Tihti arvatakse, et klienditeenindaja töö on lihtsalt lahke näoga naeratamine ja inimeste küsimustele vastamine. Tegelikult aga on see amet väga mitmekülgne, loob ettevõttele olulist väärtust, mida ei tohiks pidada iseenesest mõistetavaks. Samuti annab see inimesele hea stardipositsiooni teistesse ametitesse liikumiseks. Mis iseloomustab tänapäevast klienditeeninduse tööd pidevalt arenevas maailmas?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700