Elisa Kristiine keskuse esinduse juhataja Kadi Laansoo arutleb selle üle, mida täna klienditeeninduse töö inimesele ja tema arengule pakub ja miks on ettevõtte jaoks oluline, et klienditeenindus hästi töötaks.

- Elisa Kristiine keskuse esinduse juhataja Kadi Laansoo
- Foto: Elisa Eesti
Tihti arvatakse, et klienditeenindaja töö on lihtsalt lahke näoga naeratamine ja inimeste küsimustele vastamine. Tegelikult aga on see amet väga mitmekülgne, loob ettevõttele olulist väärtust, mida ei tohiks pidada iseenesest mõistetavaks. Samuti annab see inimesele hea stardipositsiooni teistesse ametitesse liikumiseks. Mis iseloomustab tänapäevast klienditeeninduse tööd pidevalt arenevas maailmas?
Seotud lood
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.