Autor: Kadi Laansoo • 28. august 2020
Ainult tellijatele

Tänane klienditeenindaja on laia silmaringiga ja süsteemne

Elisa Kristiine keskuse esinduse juhataja Kadi Laansoo arutleb selle üle, mida täna klienditeeninduse töö inimesele ja tema arengule pakub ja miks on ettevõtte jaoks oluline, et klienditeenindus hästi töötaks.

Elisa Kristiine keskuse esinduse juhataja Kadi Laansoo
Autor: Elisa Eesti

Tihti arvatakse, et klienditeenindaja töö on lihtsalt lahke näoga naeratamine ja inimeste küsimustele vastamine. Tegelikult aga on see amet väga mitmekülgne, loob ettevõttele olulist väärtust, mida ei tohiks pidada iseenesest mõistetavaks. Samuti annab see inimesele hea stardipositsiooni teistesse ametitesse liikumiseks. Mis iseloomustab tänapäevast klienditeeninduse tööd pidevalt arenevas maailmas?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354