Kaubandus.ee  • 16 september 2020

Nüüd Äripäeva konverentsid ka veebis jälgitavad

Äripäev teeb väga paljudest konverentsidest veebiülekandeid, et kliendid, kes on konverentsist huvitatud, aga ei saa mingil põhjustel kohale tulla, saaksid konverentsist siiski osa.

Coaching 2020 veebiülekande väljanägemine  

Veebiülekanne toimub samaaegselt konverentsiga ja osaleja näeb kõike saalis toimuvat ning saab esitada süsteemi kaudu esinejale küsimusi. Lisaks on võimalik suhelda ka teiste veebiülekannet jälgivate osalejatega neile kirjutades. Tänu veebiülekandele on kõik konverentsid 30 päeva pärast toimumist ka järelvaadatavad veebiülekande jälgijatele. Veebiülekande pileteid saab osta Äripäeva e-poest.

Ka 7. oktoobril toimuvale Kaubanduse Aastakongerssile on osalejatel võimalik valida, kas soovitakse osaleda üritusel Vene Kultuurikeskuses kohapeal või jälgida kongressi enda arvutist kontoris/kodus.

Konverentside „Coaching 2020“ ja „Teeninduskonverentsi 2020“ programmi- ja projektijuht Aira Tammemäe näeb veebikonverentsidel mitut tugevat eelist.

„Näiteks meeldib osalejatele võimalus vaadata konverentsi endale sobival ajal, mitte ilmtingimata kõike otseülekandena,“ märkis ta. „Coaching’u konverentsil mai lõpus sai palju kiidusõnu nn intervjuude stuudio. Suunasime kõik esinejad pärast ettekannet spetsiaalsesse stuudiosse, kus nad vastasid osalejate küsimustele, ja need intervjuud olid tohutult huvitavad, oluline lisaväärtus. Ka meeldis osalejatele võimalus liikuda erinevate stuudiote vahel ja panna endale sisuliselt kokku oma programm,“ rääkis Tammemäe oma kogemusest.

Teeninduskonverentsi 2020 veebiülekande väljanägemine  

Tammemäe näeb eelist selleski, et veebikonverentsil ei lähe ükski osa kaduma. Tal on selle kohta näide Teeninduskonverentsilt juunis. „Veebipileti omanikud said otseülekandes valida ühe praktikumi, milles osaleda, aga hiljem said järele vaadata ka teised praktikumid. Selline konverents annab osalejale oluliselt rohkem võimalusi. Minule isiklikult meeldib väga ka konverentsi platvorm, mis võimaldab aktiivselt osaleda. Näiteks tegime ettekannete sees ja vahel erinevaid gallupeid, ka selle kaudu tuli head lisainfot. Suurepäraselt on lahendatud networking, kohtu kellega tahad, ei pea mööda koridore inimest taga otsima ning eks eestlasele on ka mugavam selline kontakt, selmet võtta mõnel potentsiaalsel kliendil lihtsalt varrukast kinni. Konverentsi otseülekanne loob ka osalejale lisavõimalusi. Näiteks tegime Coaching’u konverentsi ajal 200 individuaalset coaching’ut, seda poleks kohapeal saanud nii hästi pakkuda. Ka Teeninduskonverentsil oli osalejatel võimalus võtta lisaks individuaalne kohtumine coach’iga.“

„Mina ise olen tõesti veebikonverentside fänn,“ ütleb Tammemäe. „Tõsi, vahepeal tahaks ka silmast silma kokku saada, kuid veebikonverentsi saab hiljem korduvalt üle kuulata. Kusjuures veel üks huvitav nüanss. Mitu osalejat on konverentsi kuulanud autoroolis. Nagu raadiost.“

Best Marketingi programmijuht Hando Sinisalu ütles, et eriolukorra tõttu korraldati tänavune rahvusvaheline BalticBesti reklaamifestival täielikult online formaadis. "Tegime ajalugu, esmakordselt said konkursile töid esitanud agentuurid zürii tööd näha reaalajas. Saime selle formaadi kohta mitmelt poolt maailmast head tagasisidet ja mitmed teised festivalid on meie kogemustest huvitatud," lisas Sinisalu.

Loovkonkurss BalticBest 2020  
Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700