• 09.10.20, 11:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaup24 müügiplatvormi juht: kohalikud ettevõtted mõistavad e-poes müümise olulisust

Selle aasta suurimaks jaekaubanduse äritrendiks on üleminek veebiplatvormidele. Seda tõestab ka Kaup24 kaubanduskeskusega internetis liitunud ettevõtete arv: Baltikumis on platvormiga liitunud üle 1000 kaupluse, neist 250 Eestis.
Kaup24 kaubanduskeskus internetis müügiplatvormi juhi Raimondas Žilēnas
  • Kaup24 kaubanduskeskus internetis müügiplatvormi juhi Raimondas Žilēnas
Kaup24 kaubanduskeskus internetis müügiplatvormi juhi Raimondas Žilēnasi sõnul tõestas eriolukord, kui oluline on mitmekesistada kauplemiskanaleid, et tagada klientide voog.

Seotud lood

Saated
  • 06.10.20, 15:20
Kuidas kaup24.ee klientide muresid ja tarneid kiirelt lahendab?
Saates „E-kaubanduse areng ja tulevik“ tuleb juttu kaup24.ee klienditeeninduse juhi Berit Balutaga klienditeenindusest, tarnetest ja koroona kriisis hakkama saamisest.
Uudised
  • 13.07.20, 17:05
Veebipõhised müügiportaalid peavad tagama äriklientidele selgemad kasutustingimused
Alates 12. juulist on Eestis otsekohalduv Euroopa Liidu määrus, mis aitab vahendusteenuste ärikasutajatele tagada läbipaistvamad ja õiglasemad kasutustingimused.
Uudised
  • 07.10.19, 14:59
Kaup24 e-poega on soovinud liituda juba üle poole tuhande kaupleja
Baltikumi suurim e-kaubanduse ettevõte Pigu Grupp, kuhu kuulub ka Kaup24, teatas septembris oma e-poe avamisest teistele kauplejatele. Üleskutsega on liitunud juba üle 600 kaupleja Eestist, Lätist ja Leedust.
Uudised
  • 08.04.20, 13:15
Kaup24st saab kaubanduskeskus internetis: liituvad Varrak, Danija ja Salamander
Baltikumi suurim e-kaubanduse ettevõte Pigu Grupp koondab enda alla üha rohkem brände ja kauplusi, kasvades kaubanduskeskuseks internetis. Üle 400 ettevõtte Baltikumis juba kaupleb või alustab peagi kauplemist Kaup24, Pigu ja 220.lv kaudu.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele