• 06.10.20, 15:20

Kuidas kaup24.ee klientide muresid ja tarneid kiirelt lahendab?

Saates „E-kaubanduse areng ja tulevik“ tuleb juttu kaup24.ee klienditeeninduse juhi Berit Balutaga klienditeenindusest, tarnetest ja koroona kriisis hakkama saamisest.
Saatejuht Art Lukas Maksekeskusest ja kaup24.ee klienditeeninduse juht Berit Baluta.
  • Saatejuht Art Lukas Maksekeskusest ja kaup24.ee klienditeeninduse juht Berit Baluta. Foto: Äripäev
Juttu tuleb ka väljastuspunktidest, Kaup24.ee äpist, VIP klubist ning selle eelistest ja market place’ist. Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.
Kuula saadet siit:
Kuidas kaup24.ee klientide muresid ja tarneid kiirelt lahendab?
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele