Autor: Art Lukas • 6. oktoober 2020

Kuidas kaup24.ee klientide muresid ja tarneid kiirelt lahendab?

Saates „E-kaubanduse areng ja tulevik“ tuleb juttu kaup24.ee klienditeeninduse juhi Berit Balutaga klienditeenindusest, tarnetest ja koroona kriisis hakkama saamisest.
Saatejuht Art Lukas Maksekeskusest ja kaup24.ee klienditeeninduse juht Berit Baluta.
Foto: Äripäev

Juttu tuleb ka väljastuspunktidest, Kaup24.ee äpist, VIP klubist ning selle eelistest ja market place’ist. Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.

Saadet toetab DPD Eesti.

Kuula saadet siit:

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757