• 03.11.20, 10:46

DEPO: Eestlane ei lase end allahindlustel petta lasta

Läti jaekaupluste keti DEPO turundusdirektor Rimantas Jugans rääkis, et Tallinna Depo kauplus-lao avamine läks neil täpselt plaanipäraselt.
Depo kauplus-ladu Avala kvartalis
  • Depo kauplus-ladu Avala kvartalis
  • Foto: Andrei Ozdoba
“Eestlased ei lase end allahindlustel petta lasta ning nad oskavad arvutada. Kliendid on jõudnud järeldustele, et isegi 100-300 km kaugusele kauplusesse sõitmine tasub ennast ära,” ütles Jugans.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele