• 03.11.20, 10:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

DEPO: Eestlane ei lase end allahindlustel petta lasta

Läti jaekaupluste keti DEPO turundusdirektor Rimantas Jugans rääkis, et Tallinna Depo kauplus-lao avamine läks neil täpselt plaanipäraselt.
Depo kauplus-ladu Avala kvartalis
  • Depo kauplus-ladu Avala kvartalis
  • Foto: Andrei Ozdoba
“Eestlased ei lase end allahindlustel petta lasta ning nad oskavad arvutada. Kliendid on jõudnud järeldustele, et isegi 100-300 km kaugusele kauplusesse sõitmine tasub ennast ära,” ütles Jugans.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele