Rahvusvaheline turu-uuringute ettevõte Nilesen viis tänavu augustis Baltimaade elanike hulgas läbi küsitluse omamärgi- ja bränditoodete eelistamise kohta. Uuringust selgus, et 76% eestlastest ostab omamärgitooteid ning peab neid sama heaks kui bränditooteid. Lätis ja Leedus ostab omamärgitooteid vastavalt 77% ja 75% vastanuist.

- Rimi piimalett Tatari tänava kaupluses
- Foto: Raul Mee
Kõige populaarsemad omamärgitoiduained on eestlaste hulgas piimatooteid (37%), millele järgnevad pagaritooteid (34%), tualett- ja majapidamispaber (31%) ning munad (30%). Omamärgi piimatooted on aga esikohal kõigis kolmes Balti riigis. Võrreldes leedukatega ei ole eestlased ega lätlased eriti altid valima omamärgi lihatooteid. Kui Leedus on lihatoodete kategooria kolmandal, siis Lätis ja Eestis alles 14. kohal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.