• 19.11.20, 12:17

Nielseni uuring: 76% eestlastest ostab toidupoest omamärgitooteid

Rahvusvaheline turu-uuringute ettevõte Nilesen viis tänavu augustis Baltimaade elanike hulgas läbi küsitluse omamärgi- ja bränditoodete eelistamise kohta. Uuringust selgus, et 76% eestlastest ostab omamärgitooteid ning peab neid sama heaks kui bränditooteid. Lätis ja Leedus ostab omamärgitooteid vastavalt 77% ja 75% vastanuist.
Rimi piimalett Tatari tänava kaupluses
  • Rimi piimalett Tatari tänava kaupluses
  • Foto: Raul Mee
Kõige populaarsemad omamärgitoiduained on eestlaste hulgas piimatooteid (37%), millele järgnevad pagaritooteid (34%), tualett- ja majapidamispaber (31%) ning munad (30%). Omamärgi piimatooted on aga esikohal kõigis kolmes Balti riigis. Võrreldes leedukatega ei ole eestlased ega lätlased eriti altid valima omamärgi lihatooteid. Kui Leedus on lihatoodete kategooria kolmandal, siis Lätis ja Eestis alles 14. kohal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele