E-poega alustamine on protsess, millega kaasnevad sageli mitmed küsimused. Äripäeva raadio saates „E-kaubanduse areng ja tulevik“ rääkisid veebipoe loomisest, arendamisest ja tüüpilistest murekohtadest Shoprolleri juhatuse liige Sven Raudkivi ning Lumav Commerce arendusjuht Margus Ots.

- Margus Ots, Sven Raudkivi ja raadiosaate saatejuht Art Lukas
Kevad tõi Shoprollerile kiired ajad ja klientide kasvu tõusu, sest paljud soovisid e-poodi avada. Internetipoega alustaja ei ole sageli teadlik, kuidas see käib ja mida endast kujutab. „Klientidel on aimdus, et praegusel hetkel peaks online´s olema, seega küsimusi on seinast-seina,“ rääkis Sven Raudkivi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.