E-poega alustamine on protsess, millega kaasnevad sageli mitmed küsimused. Äripäeva raadio saates „E-kaubanduse areng ja tulevik“ rääkisid veebipoe loomisest, arendamisest ja tüüpilistest murekohtadest Shoprolleri juhatuse liige Sven Raudkivi ning Lumav Commerce arendusjuht Margus Ots.
- Margus Ots, Sven Raudkivi ja raadiosaate saatejuht Art Lukas
Kevad tõi Shoprollerile kiired ajad ja klientide kasvu tõusu, sest paljud soovisid e-poodi avada. Internetipoega alustaja ei ole sageli teadlik, kuidas see käib ja mida endast kujutab. „Klientidel on aimdus, et praegusel hetkel peaks online´s olema, seega küsimusi on seinast-seina,“ rääkis Sven Raudkivi.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.