E-poega alustamine on protsess, millega kaasnevad sageli mitmed küsimused. Äripäeva raadio saates „E-kaubanduse areng ja tulevik“ rääkisid veebipoe loomisest, arendamisest ja tüüpilistest murekohtadest Shoprolleri juhatuse liige Sven Raudkivi ning Lumav Commerce arendusjuht Margus Ots.

- Margus Ots, Sven Raudkivi ja raadiosaate saatejuht Art Lukas
Kevad tõi Shoprollerile kiired ajad ja klientide kasvu tõusu, sest paljud soovisid e-poodi avada. Internetipoega alustaja ei ole sageli teadlik, kuidas see käib ja mida endast kujutab. „Klientidel on aimdus, et praegusel hetkel peaks online´s olema, seega küsimusi on seinast-seina,“ rääkis Sven Raudkivi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.