• 07.01.21, 11:06

Salvest: toidu müümine virtuaalselt on kordades keerulisem

Kuigi koroonapandeemia Salvesti tootmistegevust otseselt ei mõjutanud, on praeguses ebakindlas olukorras eksportturgudel tegutsemine ja uute partnerite leidmine keeruline. Nagu mitmed teised ettevõtted, võtab ka Salvest aktiivselt osa maailma eri paigus toimuvatest virtuaalmessidest ja -üritustest.
Salvest
  • Salvest
  • Foto: Eiko Kink
„Oleme kohanenud ja hakanud ka müügitöös kasutama uusi digitaalseid lahendusi. Online-kohtumised, konverentsid ja messid on saanud igapäeva töö osaks,“ avaldas Salvesti tegevjuht Triin Kõrgmaa. Novembri alguses osales Salvest koos teiste toidutööstustega virtuaalsel toidumessil Wabel Savory & Sweet Grocery Online Summit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:28
Kristo Timberg: kaupmehe eduvalemiks on paindlikkus, kohanemisvõime ja valmisolek pidevaks muutuseks
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele