• 07.01.21, 11:06

Salvest: toidu müümine virtuaalselt on kordades keerulisem

Kuigi koroonapandeemia Salvesti tootmistegevust otseselt ei mõjutanud, on praeguses ebakindlas olukorras eksportturgudel tegutsemine ja uute partnerite leidmine keeruline. Nagu mitmed teised ettevõtted, võtab ka Salvest aktiivselt osa maailma eri paigus toimuvatest virtuaalmessidest ja -üritustest.
Salvest
  • Salvest
  • Foto: Eiko Kink
„Oleme kohanenud ja hakanud ka müügitöös kasutama uusi digitaalseid lahendusi. Online-kohtumised, konverentsid ja messid on saanud igapäeva töö osaks,“ avaldas Salvesti tegevjuht Triin Kõrgmaa. Novembri alguses osales Salvest koos teiste toidutööstustega virtuaalsel toidumessil Wabel Savory & Sweet Grocery Online Summit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 14:41
A. Le Coq laiendas legendaarset Alexandri brändi – sündinud on Väike Sass
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele