Autor: Kaubandus.ee • 7. jaanuar 2021

Salvest: toidu müümine virtuaalselt on kordades keerulisem

Kuigi koroonapandeemia Salvesti tootmistegevust otseselt ei mõjutanud, on praeguses ebakindlas olukorras eksportturgudel tegutsemine ja uute partnerite leidmine keeruline. Nagu mitmed teised ettevõtted, võtab ka Salvest aktiivselt osa maailma eri paigus toimuvatest virtuaalmessidest ja -üritustest.
Salvest
Foto: Eiko Kink

„Oleme kohanenud ja hakanud ka müügitöös kasutama uusi digitaalseid lahendusi. Online-kohtumised, konverentsid ja messid on saanud igapäeva töö osaks,“ avaldas Salvesti tegevjuht Triin Kõrgmaa. Novembri alguses osales Salvest koos teiste toidutööstustega virtuaalsel toidumessil Wabel Savory & Sweet Grocery Online Summit.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757