Autor: Kristina Madisson-Laht • 20. jaanuar 2021

Rimi kvaliteedijuht: kui viga juhtub, tuleb teha pigem rohkem kui vähem

Rimi Eesti kvaliteedijuhi Algis Murumaa sõnul toetavad ettevõtte missioon ja kultuur kvaliteedisüsteemi ja aitavad tootevigade korral tagada kiire ning efektiivse probleemilahenduse.
Rimi jaotuskeskustes viiakse alati läbi täiendav kontroll juur- ja puuviljale ning teistele kriitilistele värsketele toodetele, näiteks kalale.
Foto: Andras Kralla

„Rimi peamine eesmärk on meie missioon. Soovime luua tuleviku ostuelamusi ja juhinduda tervislikest ning jätkusuutlikest valikutest,“ rääkis Murumaa veebikonverentsil "Toiduohutuse kommunikatsioon". Selle saavutamiseks toimuvad ettevõtte kõikidel tasanditel iga-aastased üritused, mis aitavad tagada, et sõnastatud kultuur ei ole pelgalt sõnad paberil. „Motiveerivad esitlused annavad indu juurde töötamaks parema homse nimel,“ on Murumaa veendunud.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700