• 20.01.21, 15:19

Rimi kvaliteedijuht: kui viga juhtub, tuleb teha pigem rohkem kui vähem

Rimi Eesti kvaliteedijuhi Algis Murumaa sõnul toetavad ettevõtte missioon ja kultuur kvaliteedisüsteemi ja aitavad tootevigade korral tagada kiire ning efektiivse probleemilahenduse.
Rimi jaotuskeskustes viiakse alati läbi täiendav kontroll juur- ja puuviljale ning teistele kriitilistele värsketele toodetele, näiteks kalale.
  • Rimi jaotuskeskustes viiakse alati läbi täiendav kontroll juur- ja puuviljale ning teistele kriitilistele värsketele toodetele, näiteks kalale.
  • Foto: Andras Kralla
„Rimi peamine eesmärk on meie missioon. Soovime luua tuleviku ostuelamusi ja juhinduda tervislikest ning jätkusuutlikest valikutest,“ rääkis Murumaa veebikonverentsil "Toiduohutuse kommunikatsioon". Selle saavutamiseks toimuvad ettevõtte kõikidel tasanditel iga-aastased üritused, mis aitavad tagada, et sõnastatud kultuur ei ole pelgalt sõnad paberil. „Motiveerivad esitlused annavad indu juurde töötamaks parema homse nimel,“ on Murumaa veendunud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele