• 20.01.21, 15:19

Rimi kvaliteedijuht: kui viga juhtub, tuleb teha pigem rohkem kui vähem

Rimi Eesti kvaliteedijuhi Algis Murumaa sõnul toetavad ettevõtte missioon ja kultuur kvaliteedisüsteemi ja aitavad tootevigade korral tagada kiire ning efektiivse probleemilahenduse.
Rimi jaotuskeskustes viiakse alati läbi täiendav kontroll juur- ja puuviljale ning teistele kriitilistele värsketele toodetele, näiteks kalale.
  • Rimi jaotuskeskustes viiakse alati läbi täiendav kontroll juur- ja puuviljale ning teistele kriitilistele värsketele toodetele, näiteks kalale. Foto: Andras Kralla
„Rimi peamine eesmärk on meie missioon. Soovime luua tuleviku ostuelamusi ja juhinduda tervislikest ning jätkusuutlikest valikutest,“ rääkis Murumaa veebikonverentsil "Toiduohutuse kommunikatsioon". Selle saavutamiseks toimuvad ettevõtte kõikidel tasanditel iga-aastased üritused, mis aitavad tagada, et sõnastatud kultuur ei ole pelgalt sõnad paberil. „Motiveerivad esitlused annavad indu juurde töötamaks parema homse nimel,“ on Murumaa veendunud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.03.25, 11:05
Kolm erinevat valdkonda, üks lahendus: NG Logistics, Kaupmees & Ko ja Tele2 Eesti tõhustasid tööprotsesse elektrooniliste hinnasiltidega
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele