• 03.03.21, 08:35

Muhu Pagarid juht: see on müüt, et väiketootja ei saa jaeketti sisse

Muhu Pagarid asutaja Martin Seppingu sõnul hakkas ta leivaküpsetamisega tegelema juhuse läbi. Kodusest leivateost kasvas tasapisi välja populaarne kaubamärk Muhu Leib, mille pagarikojad on nüüdseks lisaks kodusaarele ka mandril.
Martin Seppingu sõnul sai Muhu Pagarid sai alguse juhuste kokkulangemisest.
  • Martin Seppingu sõnul sai Muhu Pagarid sai alguse juhuste kokkulangemisest.
  • Foto: Irina Mägi
“Õnnestus valmistada leib, mis endale väga meeldis. Esimesed partiid olid väikesed, üks leib korraga, aga tasapisi protsess laienes,” oli Martin Sepping Muhu Leiva kujunemisloost rääkides tagasihoidlik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele