Muhu Pagarid asutaja Martin Seppingu sõnul hakkas ta leivaküpsetamisega tegelema juhuse läbi. Kodusest leivateost kasvas tasapisi välja populaarne kaubamärk Muhu Leib, mille pagarikojad on nüüdseks lisaks kodusaarele ka mandril.

- Martin Seppingu sõnul sai Muhu Pagarid sai alguse juhuste kokkulangemisest.
- Foto: Irina Mägi
“Õnnestus valmistada leib, mis endale väga meeldis. Esimesed partiid olid väikesed, üks leib korraga, aga tasapisi protsess laienes,” oli Martin Sepping Muhu Leiva kujunemisloost rääkides tagasihoidlik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.