Autor: Kristina Madisson-Laht • 4. märts 2021

Aeg investeerida e-poe leitavusse

Eestis on tuhandeid veebipoode, mis võiksid tarbijale otsingus paremini nähtaval olla. Mida selleks teha ja kuidas tooteid paremini leitavaks muuta, rääkisid saates “E-kaubanduse areng ja tulevik” Hansaposti turundusjuht Maris Kivi ja Convertali partner Taavi Raidma.
Leitavus on internetipoe jaoks läbiv teema.
Foto: Kristina Madisson-Laht

Hansaposti turundusjuhi Maris Kivi hinnangul määrab e-poe leitavus tarbijate olemasolu. “Hansapostil on mõnevõrra lihtsam, ettevõttel on ajalugu ja me ei pea kogu aeg tegelema sellega, et olla uuesti leitav, küll peame ennast inimestele meelde tuletama,” ütles Kivi.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700