• 26.03.21, 14:41

Kuidas tarneahela protsessidega sammu pidada?

Kliendid on nagu jänesed, kes oma reageerimises ja ümber otsustamises on äärmiselt kiired, aga tarneahelad on nagu kiired kilpkonnad, kes üritavad protsessides sammu pidada, ütles Columbus Eesti kaubanduse ja logistika digitaliseerimise ärisuunajuht Piret Masing.
Piret Masing ja Tiina Raide
  • Piret Masing ja Tiina Raide
Äripäeva raadio saates „Digipööre kaubanduses ja tööstuses“ tuli juttu tarneahela digitaliseerimisest ning ka kaupade tooteinfost ja kaupade tagastamisest. Enda kogemusi jagas lisaks Piret Masingule ka Jungent ja VIA3L tarneahela arendusjuht Tiina Raide.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.09.25, 13:08
Baltikumi suurim turustaja märkab: Sanitex tõi Toidupangale poole aastaga ligi 10 000 kilogrammi abi
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele