Teeninduskonverentsil 2021 vastab müügi- ja teenindusvaldkonna muredele ja selgitab tõusule pööramise võimalusi ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Andres Sutt, lisaks on fookuses müügi- ja klienditeenindusega seotud inimeste heaolu ja areng.
27. aprillil toimub müügi- ja teenindusvaldkonna praktilise suunaga konverents, kus fookuses klienditeenindusega seotud inimeste toetamine, igapäevases klienditeeninduses vajalike oskuste arendamine ning võimalused kasvuks kriisist hoolimata.
Milliseid klienditeenindusega seotud oskusi konverentsilt juurde saate?
Probleem: Teeninduses tuleb ikka ette vigu. Kuidas kliendile, juhile ja iseendale vigu tunnistada nii, et tulemus oleks pigem hea ja enesetunne pigem positiivne, räägib oma praktikale tuginedes Eesti Parim Teenindaja 2020, Pärnu trahter Postipoiss teenindaja Triin Ollino.
Probleem: Klient kisub tüli üles. Teeninduses tuleb ikka ette, et satume kokku eriti keerulise kliendiga, kes lausa kisub tüli üles. Professionaalne lepitaja, Sotsiaalkindlustusameti taastava õiguse teenusejuht Annegrete Johanson soovitab…
Praktikum: 5 sammu edukaks enesejuhtimiseks konfliktses olukorras astute koos professionaalse coachi ja treeneri Jaanika Rannula toel.
Kuidas aidata kliendil ostuotsus ära teha? Häid nippe jagab Dominate Sales müügi- ja teenindusmeeskondade treener Andres Kiviselg.
Kuidas teha lisamüüki? Seda treenite koos Dominate Sales tegevjuhi ja müügitreeneri Silver Roogeriga.
Mõned teemad ka spetsiaalselt teenindusvaldkonna juhile:
Kuidas tulla toime liikuva tööjõuga? Oma kogemusi jagab David Griffith, Head of Baltic Support at Wolt.
Hoiakute muutmine on suur väljakutse. Kuidas hoiakute kohendamisega tegeleda ja milliseid tehnikaid või meetodeid tasub katsetada, pakub professionaalne coach ja If P&C Insurance AS juhatuse liige Tiit Kolde.
Teenindajate väärtustamine ja jõustamine on juhi igapäevane töö. Kuidas seda teha, teab teeninduse juhtimise praktik ja coach Alice Raidma.
Milline on post-covid teenindusmaailm? Millal teenindussektor tõusule pöörab ja kust see tõus tuleb? Kes võidab ja kes kaotab? Küsimustele vastab Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Andres Sutt.
Tuleviku väljakutsetest teenindusvaldkonnas räägivad Eesti Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil ja Eesti Turismifirmade Liidu peasekretär Mariann Lugus.
Tutvu 27. aprillil toimuva
Äripäeva Teeninduskonverentsi 2021 täpse programmiga ja pane ennast kirja
SIINSeotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.