• 13.04.21, 15:40

NielsenIQ: Uudistoodete voog Eesti kaupluste riiulitele vähenes

Eesti on Baltimaade eesotsas jaeturule sisenevate uudsete kiiresti liikuvate tarbekaupade (FMCG) arvu poolest, kuid 2020. aastal uudistoodete arv langes. Rahvusvahelise turu-uuringufirma NielsenIQ hinnangul langes innovaatiliste toodete maht Eestis mullu 15%.
Edukaimad uustooted 2020. aastal
  • Edukaimad uustooted 2020. aastal
  • Foto: Kuvatõmmis
NielsenIQ on valinud välja Eesti 2020. aasta edukaima uustulnuka, milleks oli A. Le Coqi filtreerimata hele õlu Alexander. Teisele kohale tuli Balbiino vanillijäätis Raks kakaoküpsistega ja kolmas on A. Le Coqi tume rukkiõlu Saare taar.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele