Autor: Kaubandus.ee • 13. aprill 2021

NielsenIQ: Uudistoodete voog Eesti kaupluste riiulitele vähenes

Eesti on Baltimaade eesotsas jaeturule sisenevate uudsete kiiresti liikuvate tarbekaupade (FMCG) arvu poolest, kuid 2020. aastal uudistoodete arv langes. Rahvusvahelise turu-uuringufirma NielsenIQ hinnangul langes innovaatiliste toodete maht Eestis mullu 15%.
Edukaimad uustooted 2020. aastal
Foto: Kuvatõmmis

NielsenIQ on valinud välja Eesti 2020. aasta edukaima uustulnuka, milleks oli A. Le Coqi filtreerimata hele õlu Alexander. Teisele kohale tuli Balbiino vanillijäätis Raks kakaoküpsistega ja kolmas on A. Le Coqi tume rukkiõlu Saare taar.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700