• 15.04.21, 09:01

Kantar Emor: Veebikeskkondade teeninduskogemuse pingerea tipus võidutsevad internetipangad

Tänavu kaardistatud veebikeskkondade teeninduskogemuse edetabelis on esikohal LHV internetipank, selgub Katar Emori NPS Benchmark soovitusindeksi uuringust. Esikolmikusse mahtusid veel Swedbanki internetipank ning Smartpost Itella iseteeninduskeskkond.
Parimat teenindust veebikeskkonnas pakub LHV
  • Parimat teenindust veebikeskkonnas pakub LHV
  • Foto: Raul Mee
Sarnast veebikeskkondade teeninduskogemust kaardistati sellel aastal esmakordselt ning viies valdkonnas: internetipangad, apteekide e-poed ja e-apteegid, pakiveoteenuste veebikanalid ja iseteeninduskeskkonnad, telekommunikatsiooni iseteeninduskeskkonnad ja e-poed ning toiduainete- ja esmatarbekaupluste e-poed.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele