Autor: Kristina Madisson-Laht • 28. aprill 2021

Tõnu Väät: kui kliendikogemusse ei panustata, siis inimesed löövad käega

Kui 2020. aasta märtsis osteti füüsilised poed piirangute hirmus teatud kaubaartiklitest tühjaks, siis tänavu paanikat ei olnud. Kahte kevadet võrreldes hakkab silma palju sarnast, nõudlus e-kaubandusele on läinud taaskord üles, kuid piirangutega kaasnenud ärevuse asemel käib hoogne äri.
Tõnu Väät on kriitiline suurte ehitus- ja remondikaupluste e-kanalite osas, sest need ei paista silma kasutajasõbralikkusega.

Eesti E-kaubanduse Liidu juht Tõnu Väät ja Kantar Emori ostukäitumise ekspert Kersten Jõgi rääkisid Äripäeva raadiosaates “E-kaubanduse areng ja tulevik” praegustest kaubanduse valdkonna trendidest ja tõid välja kasvuaastaga kaasnenu.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757