Autor: Kristina Madisson-Laht • 28. aprill 2021

Tõnu Väät: kui kliendikogemusse ei panustata, siis inimesed löövad käega

Kui 2020. aasta märtsis osteti füüsilised poed piirangute hirmus teatud kaubaartiklitest tühjaks, siis tänavu paanikat ei olnud. Kahte kevadet võrreldes hakkab silma palju sarnast, nõudlus e-kaubandusele on läinud taaskord üles, kuid piirangutega kaasnenud ärevuse asemel käib hoogne äri.
Tõnu Väät on kriitiline suurte ehitus- ja remondikaupluste e-kanalite osas, sest need ei paista silma kasutajasõbralikkusega.

Eesti E-kaubanduse Liidu juht Tõnu Väät ja Kantar Emori ostukäitumise ekspert Kersten Jõgi rääkisid Äripäeva raadiosaates “E-kaubanduse areng ja tulevik” praegustest kaubanduse valdkonna trendidest ja tõid välja kasvuaastaga kaasnenu.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700