• 28.04.21, 11:33

Tõnu Väät: kui kliendikogemusse ei panustata, siis inimesed löövad käega

Kui 2020. aasta märtsis osteti füüsilised poed piirangute hirmus teatud kaubaartiklitest tühjaks, siis tänavu paanikat ei olnud. Kahte kevadet võrreldes hakkab silma palju sarnast, nõudlus e-kaubandusele on läinud taaskord üles, kuid piirangutega kaasnenud ärevuse asemel käib hoogne äri.
Tõnu Väät on kriitiline suurte ehitus- ja remondikaupluste e-kanalite osas, sest need ei paista silma kasutajasõbralikkusega.
  • Tõnu Väät on kriitiline suurte ehitus- ja remondikaupluste e-kanalite osas, sest need ei paista silma kasutajasõbralikkusega.
Eesti E-kaubanduse Liidu juht Tõnu Väät ja Kantar Emori ostukäitumise ekspert Kersten Jõgi rääkisid Äripäeva raadiosaates “E-kaubanduse areng ja tulevik” praegustest kaubanduse valdkonna trendidest ja tõid välja kasvuaastaga kaasnenu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele