Mari-Ell Mets: meele ajab mustaks, kui veebipoe otsing ei toimi korrektselt
Trinidad Wisemani kasutajakogemuse disaineri Mari-Ell Metsa sõnul peaks e-poe avalehel selgelt aru saama, mida müüakse ja kuidas vajalik toode leida. Samuti on oluline ostuprotsessi lihtsus, klienti ei tohiks liiga paljude valikutega koormata!
Kasutajakogemuse spetsialisti <strong >Mari-Ell Metsa</strong> jaoks on e-poe puhul kõige olulisemad kasutatavus ja vajalik info.
Kaubandus.ee palus maikuus toimuva E-kaubanduse UX konverentsi “Buumiaasta parimad kaupmehed” eel tuua kasutajakogemuse disaineril Mari-Ell Metsal välja e-poodide puhul olulisim. Allpool saad lugeda, millised on tema hinnangul veebipoodide levinumad puudujäägid. Lisaks eriti õnnestunud näited!
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.