Autor: Kristina Madisson-Laht • 30. aprill 2021

Mari-Ell Mets: meele ajab mustaks, kui veebipoe otsing ei toimi korrektselt

Trinidad Wisemani kasutajakogemuse disaineri Mari-Ell Metsa sõnul peaks e-poe avalehel selgelt aru saama, mida müüakse ja kuidas vajalik toode leida. Samuti on oluline ostuprotsessi lihtsus, klienti ei tohiks liiga paljude valikutega koormata!
Kasutajakogemuse spetsialisti <strong >Mari-Ell Metsa</strong> jaoks on e-poe puhul kõige olulisemad kasutatavus ja vajalik info.

Kaubandus.ee palus maikuus toimuva E-kaubanduse UX konverentsi “Buumiaasta parimad kaupmehed” eel tuua kasutajakogemuse disaineril Mari-Ell Metsal välja e-poodide puhul olulisim. Allpool saad lugeda, millised on tema hinnangul veebipoodide levinumad puudujäägid. Lisaks eriti õnnestunud näited!

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757