Mari-Ell Mets: meele ajab mustaks, kui veebipoe otsing ei toimi korrektselt
Trinidad Wisemani kasutajakogemuse disaineri Mari-Ell Metsa sõnul peaks e-poe avalehel selgelt aru saama, mida müüakse ja kuidas vajalik toode leida. Samuti on oluline ostuprotsessi lihtsus, klienti ei tohiks liiga paljude valikutega koormata!
Kasutajakogemuse spetsialisti Mari-Ell Metsa jaoks on e-poe puhul kõige olulisemad kasutatavus ja vajalik info.
Kaubandus.ee palus maikuus toimuva E-kaubanduse UX konverentsi “Buumiaasta parimad kaupmehed” eel tuua kasutajakogemuse disaineril Mari-Ell Metsal välja e-poodide puhul olulisim. Allpool saad lugeda, millised on tema hinnangul veebipoodide levinumad puudujäägid. Lisaks eriti õnnestunud näited!
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.