• 21.05.21, 14:29

Organic Estonia: Jaapani mainekas kaubamajas algas esmakordselt Eesti mahe- ja loodustoodete esitlusmüük

19. mail algas Jaapanis, mainekas JR Nagoya Takashimaya kaubamajas jätkusuutliku elustiili ürituste nädal: yasashii kurashi, kus on esmakordselt esindatud ka kolm Eesti mahe- ja looduskosmeetika tootjat- Luuv, Aesti ja Hoia HomeSpa. Jaapani turule jõuab kokku 27 Eesti mahetoodet.
JR Nagoya Takashimaya kaubamaja
  • JR Nagoya Takashimaya kaubamaja
Kui varem on kampaania raames jätkumüügis Jaapani turule sisenenud juba mahetoidu müügiartiklid nagu Roosiku šokolaadid, Põhjala Teetalu teed ja Honest Nektari meed, jõuab kodumaine looduskosmeetika Jaapani turule esimest korda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 13:00
Kuidas mõjutab pakitarne e-poe edukust?
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele