2. juunist on Smartpost Itella valged pakiautomaadid kaetud punktkirjaga, et lihtsustada nägemispuudega inimestel pakiteenuste kasutamist.

- Itella Smartposti valged pakikapid on kaetud punktkirjaga
„Eestis on hinnanguliselt 7500 nägemispuudega inimest, kellest ligikaudu 500 on täiesti pimedad. Smartpost Itella soov on pakkuda pakiteenust kõikidele Eesti elanikele, mistõttu katame pakiautomaadid punktkirjaga, et lihtsustada ka nägemispuudega inimeste pakiteenuste kasutamist,“ lausus Itella Estonia OÜ kliendikogemuse juht Triin Parmsoo. Ta lisas, et Smartpost Itella on esimene Eestis, kes nägemispuudega inimeste pakiteenuse kasutuskogemusele ja -kvaliteedile tähelepanu pöörab.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.