Augustis avatakse Veskimöldre elamurajoonis 4,3 miljoni euro eest kerkiv 2200ruutmeetrine Veskimöldre Kodukeskus, kuhu tuleb ankurrentnikuna tavaliste ketipoodide asemel kogukonna toidupood.
Veskimöldre Kodukeskuse omaniku, Alliku Kaubanduse juhi Kaupo Kindsigo sõnul avati Veskimöldre elamurajoon 1998. aastal ning 23 aastaga on piirkond saanud koduks 8000 inimesele, mistõttu oli juba ammu viimane aeg oma kodukaupluse rajamiseks.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.