• 21.06.21, 14:42

Oleg Gross: Ostjate arv on kasvanud, kuid ostujõud pole suurenenud

Juunist on ostjad poodides tagasi ja interneti kaudu toidukaupluses käimine vähenenud. Üllatusi jagub ja kaupmehed peavad silmitsi seisma uutmoodi ostlemisega.
Klientidest puudust ei ole: Oleg Gross sõnas, et inimesed on hakanud tihedalt kauplusi külastama.
  • Klientidest puudust ei ole: Oleg Gross sõnas, et inimesed on hakanud tihedalt kauplusi külastama. Foto: Andras Kralla
OG Elektra omanik Oleg Gross rääkis, et mais polnud kaubandusmaastikul virgumist tunda, aga juunikuust on ostlemine korralikult elavnenud. "Meil ei ole kojukannet, aga võib-olla on suurem osa inimesi e-toidupoe kasutamisest loobunud," sõnas Gross Lääne-Virumaa Uudistele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.02.25, 09:20
Taldrikust sõltub elamus: kuidas Eesti restoranid nõusid valivad?
Toitlustussektoris edukas olemiseks tuleb pöörata tähelepanu paljudele detailidele. Andekas peakokk ja suurepärane meeskond tagavad toidu järjepideva kvaliteedi, teenindajad loovad meeldejääva elamuse ning sisekujundus koos õigesti valitud toidunõudega aitab kujundada restorani identiteeti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele