• 21.06.21, 14:42

Oleg Gross: Ostjate arv on kasvanud, kuid ostujõud pole suurenenud

Juunist on ostjad poodides tagasi ja interneti kaudu toidukaupluses käimine vähenenud. Üllatusi jagub ja kaupmehed peavad silmitsi seisma uutmoodi ostlemisega.
Klientidest puudust ei ole: Oleg Gross sõnas, et inimesed on hakanud tihedalt kauplusi külastama.
  • Klientidest puudust ei ole: Oleg Gross sõnas, et inimesed on hakanud tihedalt kauplusi külastama.
  • Foto: Andras Kralla
OG Elektra omanik Oleg Gross rääkis, et mais polnud kaubandusmaastikul virgumist tunda, aga juunikuust on ostlemine korralikult elavnenud. "Meil ei ole kojukannet, aga võib-olla on suurem osa inimesi e-toidupoe kasutamisest loobunud," sõnas Gross Lääne-Virumaa Uudistele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele