• 21.06.21, 14:42

Oleg Gross: Ostjate arv on kasvanud, kuid ostujõud pole suurenenud

Juunist on ostjad poodides tagasi ja interneti kaudu toidukaupluses käimine vähenenud. Üllatusi jagub ja kaupmehed peavad silmitsi seisma uutmoodi ostlemisega.
Klientidest puudust ei ole: Oleg Gross sõnas, et inimesed on hakanud tihedalt kauplusi külastama.
  • Klientidest puudust ei ole: Oleg Gross sõnas, et inimesed on hakanud tihedalt kauplusi külastama.
  • Foto: Andras Kralla
OG Elektra omanik Oleg Gross rääkis, et mais polnud kaubandusmaastikul virgumist tunda, aga juunikuust on ostlemine korralikult elavnenud. "Meil ei ole kojukannet, aga võib-olla on suurem osa inimesi e-toidupoe kasutamisest loobunud," sõnas Gross Lääne-Virumaa Uudistele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 13:11
Toidulogistika hiiglane seab sihi kogu Eesti katmisele
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele