21. juulil avaldas EBA (European Banking Authority) põhjaliku juhendi testostude korraldamiseks. Testostu- ja koolitusfirma Trendline juht Eero Palm vaatas juhendi läbi ning tõi välja mõningad olulisemad punktid.
Testostude teemal on nõustamine tähtis sellepärast, et kogu teenus võib kergelt pöörduda lihtsalt isikliku tagasiside kogumiseks ja kasu asemel võib tekkida ettevõtetele rohkem kahju.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.