2021. aasta esimese seitsme kuuga kasvas Hesburgeri müük Eestis võrreldes möödunud aasta sama perioodiga 8%. Lätis kasvas müük 10% ja Leedus 11,8%.
Müügikäive kolmes Balti riigis ulatus 54,4 miljoni euroni, millest Eesti moodustab 16,3 miljonit, Läti 18,8 miljonit ja Leedu 19,3 miljonit eurot, edastas ettevõtte pressiteates.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.