Autorid: Äripäev, Maarit Eerme • 18. august 2021

Weekendshoes kasvatas kasumit enam kui kaks korda

Koroona-aasta tõi Weekendi veebipoele poolekordse käibekasvu, kasum paisus aga enam kui kaks korda, alanud aastalt ootab ettevõte kasvu 10% juurde.
Weekendi kauplus.
Foto: Liis Treimann

Läinud aastal oli Weekend Eesti OÜ müügitulu kokku 16,86 miljonit eurot, 2019. aastal oli see 11,3 miljonit. Ettevõtte peamine turg on Eesti, kus müügitulu oli 12,12 miljonit eurot. Lätis suudeti müügitulu enam kui kahekordistada. 1,6 miljonilt eurolt 3,7 miljoni euroni. Aruandes on näha, et ka Leedust saadav müügitulu kasvas kolm korda jõudes 2020. aasta lõpuks 1 miljoni euroni.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757