Koroona-aasta tõi Weekendi veebipoele poolekordse käibekasvu, kasum paisus aga enam kui kaks korda, alanud aastalt ootab ettevõte kasvu 10% juurde.
- Weekendi kauplus. Foto: Liis Treimann
Läinud aastal oli Weekend Eesti OÜ müügitulu kokku 16,86 miljonit eurot, 2019. aastal oli see 11,3 miljonit. Ettevõtte peamine turg on Eesti, kus müügitulu oli 12,12 miljonit eurot. Lätis suudeti müügitulu enam kui kahekordistada. 1,6 miljonilt eurolt 3,7 miljoni euroni. Aruandes on näha, et ka Leedust saadav müügitulu kasvas kolm korda jõudes 2020. aasta lõpuks 1 miljoni euroni.
Seotud lood
Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatud Eesti rahva lemmik e-poe valimise konkursi võitis enam kui 150 osaleja seast alates 2011. aastast e-poena tegutsev jalatsite ning riiete veebipood Weekendshoes.ee. Veebihääletusest võttis osa 20 700 inimest, võitja kogus üle 4000 hääle.
Weekendshoes.ee tõi hiljuti koostööd Lumav Commerce turule uue teenuse „Kliki & Proovi“, kus klientidel on võimalik teha tellimus e-poest kauplussesse, et enne ostu sooritamist toodet proovida.
Äripäeva raadiosaates "E-kaubanduse areng ja tulevik" on seekord külas kaks kõige kasutajasõbralikumat e-poodi, kellega arutletakse selle üle, kuidas nad sinna on jõudnud.
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.