• 18.08.21, 16:10

Weekendshoes kasvatas kasumit enam kui kaks korda

Koroona-aasta tõi Weekendi veebipoele poolekordse käibekasvu, kasum paisus aga enam kui kaks korda, alanud aastalt ootab ettevõte kasvu 10% juurde.
Weekendi kauplus.
  • Weekendi kauplus.
  • Foto: Liis Treimann
Läinud aastal oli Weekend Eesti OÜ müügitulu kokku 16,86 miljonit eurot, 2019. aastal oli see 11,3 miljonit. Ettevõtte peamine turg on Eesti, kus müügitulu oli 12,12 miljonit eurot. Lätis suudeti müügitulu enam kui kahekordistada. 1,6 miljonilt eurolt 3,7 miljoni euroni. Aruandes on näha, et ka Leedust saadav müügitulu kasvas kolm korda jõudes 2020. aasta lõpuks 1 miljoni euroni.

Seotud lood

Uudised
  • 01.02.21, 10:46
Selgus Eesti rahva lemmik e-pood
Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatud Eesti rahva lemmik e-poe valimise konkursi võitis enam kui 150 osaleja seast alates 2011. aastast e-poena tegutsev jalatsite ning riiete veebipood Weekendshoes.ee. Veebihääletusest võttis osa 20 700 inimest, võitja kogus üle 4000 hääle.
Uudised
  • 02.12.20, 11:49
WeekendShoes.ee tuli turule uue teenusega
Weekendshoes.ee tõi hiljuti koostööd Lumav Commerce turule uue teenuse „Kliki & Proovi“, kus klientidel on võimalik teha tellimus e-poest kauplussesse, et enne ostu sooritamist toodet proovida.
Uudised
  • 12.08.20, 10:39
Mis on kasutajasõbralike e-poodide edu taga?
Äripäeva raadiosaates "E-kaubanduse areng ja tulevik" on seekord külas kaks kõige kasutajasõbralikumat e-poodi, kellega arutletakse selle üle, kuidas nad sinna on jõudnud.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele