Eestis ostab täistera pagaritooteid nädalas 60% inimestest, Lätis seevastu 47% ja Leedus kõigest 36%, selgub Norstati poolt läbiviidud tarbijauuringust. Eestlaste suurema täistera pagaritoodete lembuse taga võib olla parem teadlikkus nende toodete tervislikkusest. Suuremat teavitustööd vajaksid aga noored.

- Niiskuse tõttu idanema läinud ja koristamata jäänud talinisu, mis jääbki põllule ja küntakse maasse. Teravili.
- Foto: Julia-Maria Linna
„Oleme Eestis erinevalt Lätist ja Leedust täistera headest omadustest palju rääkinud ja ka riiklikul tasandil teavitustööd teinud, see võib olla ka siinsete inimeste suurema täisteratoodete lembuse põhjuseks,“ rääkis Toiduliidu juht Sirje Potisepp, kelle sõnul on täistera tooted hea valik tänu oma vitamiinide ja mineraalainete ning kiudainete rohkusele. Potisepp lisas, et teavitustöö jätkub ja eriti oluline on noorteni jõuda, sest nende seas on teadlikkus madalam. Täna käivituski Toiduliidu eesvedamisel ja PRIA poolt rahastatud täistera pagaritoodete teavituskampaania.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.