Autor: Maarit Eerme • 16. september 2021

Klicki kogemus: mõõdikud, mis toetavad omnichannelit

Klick Eesti ostuosakonna juht Joosep Saad rääkis Pärnu Tarneahela konverentsil, et nende eesmärk on pakkuda kliendile võimalikult mugavat ostukogemust. E-pood ja tavakauplus on omavahel ühendatud, kus tarbija saab kasutada mitmeid kanaleid ning liikuda ühest teise.
Klick Eesti ostuosakonna juht Joosep Saad
Foto: Raul Mee

Saad ütles enda ettekandes, et mõõdikud osakondade vahel ei jaotada kuna eesmärk on ühine ja mõõdikud kehtivad nii ostule kui müügile. Klick on enda jaoks mõõdikud jaotanud jälgimissageduse järgi ehk kui tihti neile tähelepanu pööratakse.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700