Autor: Hando Sinisalu • 4. oktoober 2021

USA kaubanduses teevad ilma hästi kureeritud valikuga väiksemad poed

Global Data Retail tegevdirektori Neil Saundersi sõnul eksperimenteeritakse Ameerikas uute formaatide ja kontseptsioonidega. Näiteks Macy’s, mis on tuntud megasuurte kaubamajade poolest, proovib väiksemaid poode, Amazon katsetab füüsilise poega, jne.
Foto: Pascal Rossignol, Reuters/Scanpix

Jätkub intervjuu Kaubanduse Aastakongressi 2021 esineja Neil Saundersiga:

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757