Ainult tellijatele
Autor: Hando Sinisalu • 4. oktoober 2021
Ainult tellijatele

USA kaubanduses teevad ilma hästi kureeritud valikuga väiksemad poed

Global Data Retail tegevdirektori Neil Saundersi sõnul eksperimenteeritakse Ameerikas uute formaatide ja kontseptsioonidega. Näiteks Macy’s, mis on tuntud megasuurte kaubamajade poolest, proovib väiksemaid poode, Amazon katsetab füüsilise poega, jne.

Autorid: Pascal Rossignol, Reuters/Scanpix

Jätkub intervjuu Kaubanduse Aastakongressi 2021 esineja Neil Saundersiga:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700