Autor: Hando Sinisalu • 4. oktoober 2021

USA kaubanduses teevad ilma hästi kureeritud valikuga väiksemad poed

Global Data Retail tegevdirektori Neil Saundersi sõnul eksperimenteeritakse Ameerikas uute formaatide ja kontseptsioonidega. Näiteks Macy’s, mis on tuntud megasuurte kaubamajade poolest, proovib väiksemaid poode, Amazon katsetab füüsilise poega, jne.
Foto: Pascal Rossignol, Reuters/Scanpix

Jätkub intervjuu Kaubanduse Aastakongressi 2021 esineja Neil Saundersiga:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700