• 29.10.21, 10:35

Kliendile on pakiautomaadi asukoht tähtsam kui teenuse hind

Rahvusvahelise pakiveofirma Venipak Lätis läbi viidud uuringu kohaselt peab 45% vastanutest pakiteenuse valikul kõige olulisemaks pakiautomaadi asukohta, mis kaalub üles kohaletoimetamise aja ja hinna.
Venipak prognoosib, et tänavu kasvab kullersaadetiste maht umbes 30 protsenti.
  • Venipak prognoosib, et tänavu kasvab kullersaadetiste maht umbes 30 protsenti.
  • Foto: Venipak
Üle tuhande vastajaga uuringus oli pakkide kohaletoimetamise kiirus tähtsuselt teine (seda mainis 22% vastanutest) ja kuigi seni on peetud oluliseks teenuse hinda, siis vaid 18% vastanutest tõstis seda esile. Teistest vanuserühmadest rohkem hindavad pakkide tarnekiirust kuni 29aastased inimesed, kellest 32% pidas seda oluliseks, teatas Venipak.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele