Viking Line sai Soome kliendikogemuse uuringus turismitööstuse kõrgeima hinnangu. Kõigi uuringus osalenud ettevõtete seas saavutas Viking Line kliendikogemuse poolest viienda koha.
Viking Line on Soome turismitööstuses kliendikogemuselt esikohal, selgub Soome klienditurunduse liidu (Suomen Asiakkuusmarkkinonintiliitto ry ASML) iga-aastasest uuringust. Küsitluses osalenud 55 ettevõtte seas oli Viking Line’i klientidel paremuselt viies kliendikogemus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.