Viking Line pakub Soome turismivaldkonna parimat kliendikogemust
Viking Line sai Soome kliendikogemuse uuringus turismitööstuse kõrgeima hinnangu. Kõigi uuringus osalenud ettevõtete seas saavutas Viking Line kliendikogemuse poolest viienda koha.
Viking Line on Soome turismitööstuses kliendikogemuselt esikohal, selgub Soome klienditurunduse liidu (Suomen Asiakkuusmarkkinonintiliitto ry ASML) iga-aastasest uuringust. Küsitluses osalenud 55 ettevõtte seas oli Viking Line’i klientidel paremuselt viies kliendikogemus.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.