Autor: Katri Rohesalu • 11. november 2021

Rahulolematu töötaja rikub ka kliendikogemuse

Kliendikesksus kui termin on laialdaselt kasutuses. Samas ei ole aga üheselt selge, mida see täpselt tähendab või mille järgi hinnata ühe või teise ettevõtte kliendikesksust. Kliendikesksuse mudel koosneb aga nii kliendikogemusest kui ka töötajakogemusest ja kui viimasega pole kõik hästi, siis kannatab ilmselt ka kliendikogemus.
Rahulolev ja oma tööd rõõmuga tegev töötaja tagab tavaliselt ka hea kliendikogemuse.
Foto: SHUTTERSTOCK

Klientide jaoks väljendub ettevõtte kliendikesksus läbi kliendikogemuse. See võetakse kokku kliendi rahulolu ning käitumusliku lojaalsusega – kas klient kasutab ettevõtte teenuseid/tooteid ka edaspidi või mitte? Kliendikogemust tuleb teadlikult disainida, võttes arvesse kliendi vajadusi ning pakkuda talle vajaminevaid tooteid vajalikul viisil ja vajalikus kanalis.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700