Autor: Katri Rohesalu • 11. november 2021

Rahulolematu töötaja rikub ka kliendikogemuse

Kliendikesksus kui termin on laialdaselt kasutuses. Samas ei ole aga üheselt selge, mida see täpselt tähendab või mille järgi hinnata ühe või teise ettevõtte kliendikesksust. Kliendikesksuse mudel koosneb aga nii kliendikogemusest kui ka töötajakogemusest ja kui viimasega pole kõik hästi, siis kannatab ilmselt ka kliendikogemus.
Rahulolev ja oma tööd rõõmuga tegev töötaja tagab tavaliselt ka hea kliendikogemuse.
Foto: SHUTTERSTOCK

Klientide jaoks väljendub ettevõtte kliendikesksus läbi kliendikogemuse. See võetakse kokku kliendi rahulolu ning käitumusliku lojaalsusega – kas klient kasutab ettevõtte teenuseid/tooteid ka edaspidi või mitte? Kliendikogemust tuleb teadlikult disainida, võttes arvesse kliendi vajadusi ning pakkuda talle vajaminevaid tooteid vajalikul viisil ja vajalikus kanalis.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757