Rimi omamärgitoodete „I love eco“ müüginumbrite võrdlused näitavad, et sel aastal on oodata mahetoodete müügi 120% kasvu.
Üllatuslikult on eelmise aastaga võrreldes enim kasvanud omamärgitoode müük lasteriiete segmendis (+ 291%). Ka kolmandal kohal on mahedalt toodetud riided, täpsemalt ööriided ja pesu (+ 182%). Endiselt läheb hästi mahedate puu- ja köögiviljade müük (kasv 216%). Aastatega on kasvanud ka toodete valik, mis 2019. aastal koosnes 722 erinevast tootest ja on 2021. aastal jõudnud 1421 tooteni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
E-kaubanduse mahud kasvavad aasta-aastalt, sundides logistikasektorit kiiresti kohanema ning pakkuma ettevõtetele üha tõhusamaid, paindlikumaid ja jätkusuutlikumaid lahendusi. Balti riikides tegutsevatele ettevõtetele ei ole tõhus tarne enam pelgalt mugavus, vaid oluline strateegiline eelis.