Autor: Kaubandus.ee • 19. november 2021

Eestlased eelistavad lisaks mahetoidule ka mahedalt toodetud riideid

Rimi omamärgitoodete „I love eco“ müüginumbrite võrdlused näitavad, et sel aastal on oodata mahetoodete müügi 120% kasvu.
Foto: Pressimaterjalid

Üllatuslikult on eelmise aastaga võrreldes enim kasvanud omamärgitoode müük lasteriiete segmendis (+ 291%). Ka kolmandal kohal on mahedalt toodetud riided, täpsemalt ööriided ja pesu (+ 182%). Endiselt läheb hästi mahedate puu- ja köögiviljade müük (kasv 216%). Aastatega on kasvanud ka toodete valik, mis 2019. aastal koosnes 722 erinevast tootest ja on 2021. aastal jõudnud 1421 tooteni.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700