Autor: Kaubandus.ee • 22. november 2021

Toidu valmistamise lihtsus muutus oluliseks

Baltimaades ja Rootsis tegutsev turu-uuringufirma RAIT Grupp on pandeemia vältel jälginud tarbijate harjumusi ja eelistusi. Kui üleüldine suurim muutus igas valdkonnas tabas meid eelmisel 2020. aastal, siis oleme olnud kiired kohanejad muutunud oludes.
Pandeemia ajal otsivad inimesed poest toidukaupa, millest on lihtne süüa teha.
Foto: Andras Kralla

Juba enne pandeemiat ütlesid pooled Baltikumi tarbijad, et nad eelistavad kodumaist toidukaupa, see trend on jätkuvalt tõusnud nii Eestis kui Leedus, Lätis on jäänud enam-vähem samale tasemele kui 2019. aastal. Rootslased on lojaalsemad kohalikult toidule. Rootsis on toidu üle juba pikka aega arutatud, nii tervise- kui ka keskkonnaküsimustes. Rootsi toitu peetakse üldiselt nii tervislikumaks kui ka keskkonnasõbralikumaks.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757