Baltimaades ja Rootsis tegutsev turu-uuringufirma RAIT Grupp on pandeemia vältel jälginud tarbijate harjumusi ja eelistusi. Kui üleüldine suurim muutus igas valdkonnas tabas meid eelmisel 2020. aastal, siis oleme olnud kiired kohanejad muutunud oludes.

- Pandeemia ajal otsivad inimesed poest toidukaupa, millest on lihtne süüa teha.
- Foto: Andras Kralla
Juba enne pandeemiat ütlesid pooled Baltikumi tarbijad, et nad eelistavad kodumaist toidukaupa, see trend on jätkuvalt tõusnud nii Eestis kui Leedus, Lätis on jäänud enam-vähem samale tasemele kui 2019. aastal. Rootslased on lojaalsemad kohalikult toidule. Rootsis on toidu üle juba pikka aega arutatud, nii tervise- kui ka keskkonnaküsimustes. Rootsi toitu peetakse üldiselt nii tervislikumaks kui ka keskkonnasõbralikumaks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.