Autor: Kaubandus.ee • 22. november 2021

Toidu valmistamise lihtsus muutus oluliseks

Baltimaades ja Rootsis tegutsev turu-uuringufirma RAIT Grupp on pandeemia vältel jälginud tarbijate harjumusi ja eelistusi. Kui üleüldine suurim muutus igas valdkonnas tabas meid eelmisel 2020. aastal, siis oleme olnud kiired kohanejad muutunud oludes.
Pandeemia ajal otsivad inimesed poest toidukaupa, millest on lihtne süüa teha.
Foto: Andras Kralla

Juba enne pandeemiat ütlesid pooled Baltikumi tarbijad, et nad eelistavad kodumaist toidukaupa, see trend on jätkuvalt tõusnud nii Eestis kui Leedus, Lätis on jäänud enam-vähem samale tasemele kui 2019. aastal. Rootslased on lojaalsemad kohalikult toidule. Rootsis on toidu üle juba pikka aega arutatud, nii tervise- kui ka keskkonnaküsimustes. Rootsi toitu peetakse üldiselt nii tervislikumaks kui ka keskkonnasõbralikumaks.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700