• 03.12.21, 12:44

Venipak: musta reede e-ostlemise maht oli 36% suurem kui mullu

Musta reede perioodil oli Venipaki ärimaht Eesti eraklientidele tarnitud kauba osas 36% suurem kui mullu samal ajal, selgub rahvusvahelise pakiveofirma müügistatistikast.
Venipak: musta reede e-ostlemise maht oli 36% suurem kui mullu
  • Foto: Venipak
Pärast musta reedet kasvas Venipaki ladustamise ja pakendamise (fulfilment) teenus võrreldes läinud aasta sama ajaga 20 protsenti ja seda enim kaubagruppides nagu kosmeetika, mänguasjad, dekoratiivvalgustid ja raamatud. Aasta lõikes on Venipaki Eesti äri tõusuteel, olles praeguseks mullusega võrreldes kasvanud ligi 40%, teatas ettevõte.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 20:06
Prisma võitleb säästliku töörõivateenuse abil tekstiilijäätmetega
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele