• 03.12.21, 12:44

Venipak: musta reede e-ostlemise maht oli 36% suurem kui mullu

Musta reede perioodil oli Venipaki ärimaht Eesti eraklientidele tarnitud kauba osas 36% suurem kui mullu samal ajal, selgub rahvusvahelise pakiveofirma müügistatistikast.
Venipak: musta reede e-ostlemise maht oli 36% suurem kui mullu
  • Foto: Venipak
Pärast musta reedet kasvas Venipaki ladustamise ja pakendamise (fulfilment) teenus võrreldes läinud aasta sama ajaga 20 protsenti ja seda enim kaubagruppides nagu kosmeetika, mänguasjad, dekoratiivvalgustid ja raamatud. Aasta lõikes on Venipaki Eesti äri tõusuteel, olles praeguseks mullusega võrreldes kasvanud ligi 40%, teatas ettevõte.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele