• 28.12.21, 11:21

Rimi keskmise ostja profiil: 9 meetrit tšekke ja 152 erinevat toodet

Tead sa, mitu kilekotti aasta jooksul poest koju tõid? Või kui suur osa su ostukorvist oli täis kodumaist kraami? Kui tihti tõstsid korvi puu- ja köögivilju ja mitu meetrit tšekke peale ostu rahakotti pistsid? Rimi pani kokku keskmise kliendi andmed, et vaadata eestimaalaste ostuharjumusi.
Iseteeninduskassad Ülemiste Rimis.
  • Iseteeninduskassad Ülemiste Rimis.
  • Foto: Andres Haabu
Miks teha kokkuvõtteid ainult majasiseseks kasutamiseks, kui “keskmise ostja” profiili tutvustamine on kõigile palju kasulikum, lisaks ka lõbusam ja põnevam.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 10:00
Oodatust suurem nõudlus: First Price toodete müügiedu üllatab isegi Selverit
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele