IKEA valdusettevõte Ingka Groupi sõnul tuleb nüüd teatud kulude kasv oma klientidele edasi kanda, kuna tarne- ja transpordiprobleemid kestavad endiselt, kirjutab Reuters.
Lähtudes soovist avaldada positiivset mõju nii inimestele kui ka planeedile loobub IKEA järk-järgult plastiku kasutamisest tarbijapakendil tootmisel. Tarbijapakenditest plastiku kõrvaldamine viiakse läbi samm-sammult - 2025. aastaks soovitakse plastik eemaldada uue tootevaliku pakenditest ja 2028. aastaks ka juba olemasoleva tootevaliku pakenditest.
Mööblimüüjate käibe TOPi juhib üllataval kombel IKEA, kellel on Eestis vaid väljastuspunkt, rääkis Äripäev Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv hommikuporogrammis.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.