Kuigi kütte ja muude kaupade hinnad lähevad järjest kallimaks, on inimestel võimalik oma igapäevakuludelt oluliselt kokku hoida. Näiteks raiskavad eestlased ühekordsetele kohvitopsidele aastas kokku 15 miljonit eurot ning kohviostja saab korduskasutatava topsiga säästa kuni 120 eurot.
Teeme Ära sihtasutuse juhi Kadi Kenki sõnul ostetakse Eestis hinnanguliselt iga päev 120 000 kuumajoogitopsi, mis teeb aastas peale kokku ligi 44 miljonit sellist ühekordset pakendit. „Seest kilega kaetud papptopse on sisuliselt võimatu ümbertöödelda ja need põletatakse prügijaamades lihtsalt ära,” ütles Kenk ja lisas, et seega ühekordse topsi ostja maksab iroonilisel kombel osa kütte eest kaks korda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.