Rimi püsikliendid säästavad personaalsete pakkumistega aastas pea 200 eurot
Rimi teeb igal nädalal 5600 tootele isikustatud sooduspakkumisi, mis jõuavad enam kui poole miljoni püsikliendini. Ettevõte pakub tavalisest soodsama hinnaga erinevaid kaupu, võttes seejuures arvesse iga kliendi isiklikke ostueelistusi. Nii saavad inimesed 20-30% soodsamalt osta just neid tooteid, mida on harjunud tarbima. Keskmiselt säästab Rimi klient, kes aktiivselt enda sooduspakkumisi kasutab, aastas ligi 200 eurot. Lisaks hoiab Rimi püsivalt soodsana ka paari-kolmesaja põhitootest koosneva ostukorvi hinna.
Rimi kauplus
Foto: Laura Oks
Rimi kliendid hindavad personaalsete pakkumiste süsteemi kõrgelt - 8 punktiga 10 palli skaalal. “Oleme valinud teistsuguse soodustuste tegemise viisi, kui Eesti turul levinud lähenemine, millega pakutakse kõigile soodushinnaga ühtesid ja samu tooteid. Tunneme oma püsiklienti hästi ja teeme soodustusi iga kliendi eelistustest lähtuvalt. Igal nädalal oma isiklikke soodustuspakkumisi vaadates leiab igaüks sealt just neid tooteid, mida on eelmisel või üle-eelmisel nädalal ostukorvi pannud. Inimesed ootavad just selliseid pakkumisi ning sealt tuleb ka rahaline võit igapäevaste ostude tegemisel. Nii saab ka kindel olla, et gluteenitalumatu ei leia oma pakkumiste hulgast saiatooteid või taimetoitlane hakkliha,” rääkis Rimi ostujuht Maris Rannus.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.