Rimi kliendid hindavad personaalsete pakkumiste süsteemi kõrgelt - 8 punktiga 10 palli skaalal. “Oleme valinud teistsuguse soodustuste tegemise viisi, kui Eesti turul levinud lähenemine, millega pakutakse kõigile soodushinnaga ühtesid ja samu tooteid. Tunneme oma püsiklienti hästi ja teeme soodustusi iga kliendi eelistustest lähtuvalt. Igal nädalal oma isiklikke soodustuspakkumisi vaadates leiab igaüks sealt just neid tooteid, mida on eelmisel või üle-eelmisel nädalal ostukorvi pannud. Inimesed ootavad just selliseid pakkumisi ning sealt tuleb ka rahaline võit igapäevaste ostude tegemisel. Nii saab ka kindel olla, et gluteenitalumatu ei leia oma pakkumiste hulgast saiatooteid või taimetoitlane hakkliha,” rääkis Rimi ostujuht Maris Rannus.