7 kõige üllatavamat B2B e-kaubanduse trendi aastal 2022
E-kaubanduse entusiast, konsultant ja arendaja Mikk Maiste toob Columbus Eesti AS blogis välja 7 uuringutele baseeruvat trendi, mis mõjutavad e-kaubandust kõige rohkem ärilisest vaatenurgast.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.