7 kõige üllatavamat B2B e-kaubanduse trendi aastal 2022
E-kaubanduse entusiast, konsultant ja arendaja Mikk Maiste toob Columbus Eesti AS blogis välja 7 uuringutele baseeruvat trendi, mis mõjutavad e-kaubandust kõige rohkem ärilisest vaatenurgast.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.