Amazoni konverentsi kaasasutaja Mihkel Moosel ütles, et Amazoni konverents sai ellu kutsutud, et tuua kõik Eesti suured ja väikesed müüjad ühe katuse alla ning jagada süvateadmisi, kuidas Amazonis edukalt läbi lüüa. „Tagasisidest on näha, et see on ka õnnestunud ja Eesti amazonimüüjate seltskond on üks kokkuhoidvamaid maailmas. Tekkinud on mitmeid suuri exiteid ja uusi mitme miljonilise käibega e-kaubandusettevõtteid,“ rääkis ta.
Mooseli sõnul on suure konverentsi korraldamine päris suur töö ja seni on seda tulnud neil endi vabast ajast kõikide muude projektide kõrvalt teha ning tihti ka hiliste õhtu- ja töötundide arvelt. „Sel põhjusel soovisime teatepulga edasi anda Äripäevale, kellel on tugev korralduslik jõud ja kompetentsid, et konverentsid ka järgmisele tasemele viia. Omalt poolt aitame endiselt luua konverentsi kava ja leida põnevaid esinejaid üle maailma.“
Kahe osapoole lähem omavaheline koostöö sai alguse juba 2021. aastal, kui korraldati ühiselt Coca-Cola Plazas Amazoni aastakonverentsil. 4. juunil 2022 toimuva konverentsi programm avalikustatakse märtsi alguses.
SAVE THE DATE: 4. juuni Swissotel Tallinn
Egle Raadik-Gonchev ja Mihkel Moosel jäävad konverentsiga seotuks kuni 2023. aasta konverentsi toimumiseni. „Kahe aastase ülemineku perioodi jooksul toetavad nad meid igakülgselt ja viivad kurssi Amazonis müümise telgitagustega,“ kommenteeris Äripäeva kaubanduse sektori portfelli juht Maarit Eerme. Tema sõnul on antud konverentsi lisamine Äripäeva Kaubandus.ee tooteporfelli asjade loomulik käik. „Amazon ja teised Marketplace platvormid on kasvavad e-kanalid, kus on võimalik enda äri kasvatada ja välisturule laieneda.“
Egle Raadik-Gonchev ja Mihkel Moosel plaanivad edasi keskenduda rohkem oma Amazoni ettevõtmistele, et aidata neil kaugemale jõuda. „Fookuses on jõud,“ ütles Moosel.
Kaubandus.ee on valdkonna ainuke B2B uudisteveeb, mis kajastab nii jae-, hulgi- kui e-kaubanduse valdkonnas toimuvat, kui ka korraldab valdkonnale suunatud konverentse, seminare ja koolitusi.