Toidu- ja esmatarbekaupade vahendamisega tegelev SalesProff OÜ brändijuht Merje Raiend tunneb suurt muret selle üle, mis saab sellest kaubast, mille jaeketid neile tagasi saadavad, ning milline saatus ootab ettevõtte töötajaid.

- Kuvatõmmis SalesProff OÜ kodulehelt. Foto: Kuvatõmmis
Raiend sõnab, et hetkel maailmas toimuv on loomulikult kohutav, kuid suurt muret tunneb ta ettevõtte töötajate pärast ja samuti sellest, mis saab kaubast, mille kauplused nende ladudesse tagasi saadavad. "Ka meil töötab ettevõttes ukrainlasi, kuid mille eest neile palka maksame, kui kõik kaup saadetakse sisuliselt üle öö lattu tagasi ja keegi seda ei taha," sõnas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui tarbijate huvi Ukraina toodete vastu kasvab üha rohkem, siis Venemaa ja Valgevene kaupu enam naljalt poelettidelt ei leia. Kauplusketid nuputavad, mida nende toodetega peale hakata.
Pöördusime kolme hulgikaupmehe poole uurimaks, milline on nende olukord seoses sellega, kui jaeketid Venemaa ja Valgevene päritolu tooted kaubavalikust välja arvasid.
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.