Baltimaade juhtiva hulgimüüja MV GROUPi juhitav tütarfirma MV Eesti OÜ peatab Venemaa ja Valgevene toodete impordi Eestisse. Ettevõte keeldub kõigist uutest tellimustest ja otsib võimalusi osade imporditellimuste tühistamiseks.

- MV GROUPi tegevjuht Marijus Cilcius.
- Foto: MV GROUP
"Mõistame Venemaa sõjalise agressiooni kategooriliselt hukka. Oleme veendunud, et olla eelkõige inimene, on ärihuvidest kõrgem, mistõttu oleme otsustanud partnerlussuhted Venemaa ja Valgevene kaubamärkidega määramata ajaks külmutada. Oluline on märkida, et meie partnerid aktsepteerivad meie otsust ja väljendavad oma vastuseisu sõjategevusele," ütleb MV GROUPi tegevjuht Marijus Cilcius.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kodumaine rõivabränd Marat teatas, et tulenevalt sõjalisest olukorrast Ukrainas, lõpetab ettevõte oma toodete valmistamise Valgevenes. Uue võimaliku tootmiskohana nähakse Makedooniat, kus toodetakse hetkel ka Sangari triiksärke.
AS Liviko juht Janek Kalvi teatas, et nad on otsustanud peatada Venemaa ja Valgevene toodete impordi.
Seoses Venemaa sõjalise agressiooniga Ukraina vastu lõpetab Norra pereettevõte Reitan kõigis neile kuuluvates Baltikumi ettevõtetes Venemaa ja Valgevene päritoluga kaupade müügi ja levitamise. Eestis puudutab otsus R-Kioski väikepoode, Caffeine’i kohvikuid ning ajakirjanduse hulgimüügiga tegeleva Lehepunkti sortimenti.
Toidu- ja esmatarbekaupade vahendamisega tegelev SalesProff OÜ brändijuht Merje Raiend tunneb suurt muret selle üle, mis saab sellest kaubast, mille jaeketid neile tagasi saadavad, ning milline saatus ootab ettevõtte töötajaid.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.