• 29.03.22, 09:55

Tarbijad näevad e-poode aina rohkem lihtsalt tavalise poena

Koroonapandeemia on e-kaubanduse nii Eestis kui Baltikumis kihama löönud ja mitmed e-poed on teatanud müügimahtude olulisest kasvust. Näiteks kasvatas Kaup24 2021. aastal müügimahte pea 40% võrra ning poe sõnul oleme jõudnud olukorda, kus inimesed näevad e-poodi lihtsalt tavalise poena, kust kaupu soetada.
Kaup24
  • Kaup24 Foto: Andras Kralla
„2021. aasta olu e-kaubanduse jaoks kindlasti kasvu kui ka väljakutsete aasta. Ühest küljest muidugi müügimahud suurenesid märkimisväärselt. Samas on tulnud teha rohkelt investeeringuid, et kõiki lisandunud kliente edukalt teenindada,“ sõnas Kaup24 turundusjuht Ernestas Kačerauskas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele