• 29.03.22, 09:55

Tarbijad näevad e-poode aina rohkem lihtsalt tavalise poena

Koroonapandeemia on e-kaubanduse nii Eestis kui Baltikumis kihama löönud ja mitmed e-poed on teatanud müügimahtude olulisest kasvust. Näiteks kasvatas Kaup24 2021. aastal müügimahte pea 40% võrra ning poe sõnul oleme jõudnud olukorda, kus inimesed näevad e-poodi lihtsalt tavalise poena, kust kaupu soetada.
Kaup24
  • Kaup24
  • Foto: Andras Kralla
„2021. aasta olu e-kaubanduse jaoks kindlasti kasvu kui ka väljakutsete aasta. Ühest küljest muidugi müügimahud suurenesid märkimisväärselt. Samas on tulnud teha rohkelt investeeringuid, et kõiki lisandunud kliente edukalt teenindada,“ sõnas Kaup24 turundusjuht Ernestas Kačerauskas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele