Kodumaise rapsiõli tootja rahustab: kogused on olemas nii tänaseks kui tulevikuks
Eesti toiduõli kaubamärgi Olivia tootja ja edasimüüja kinnitab, et ladudes on kõik planeeritud kogused olemas ning tarbijatel ei tasu tunda hirmu toodete poelettidelt kadumise üle.
Olivia HoReCa ja jaetoodete müügijuht Mikk Johanson sõnas vastuseks viimastel päevadel avalikkuses kõlanud seisukohavõttudele, et nii koostööpartnerid kui tarbijad ei pea Olivia toodete saadavuse pärast muretsema.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.